Несплата мікрокредиту

Що буде якщо не платити мікрокредит в Україні?

Сфера кредитування сьогодні значно розширює свої горизонти. Якщо виникає необхідність позики певної суми, окрім банку можна розглянути й інші альтернативні варіанти. На заміну великим фінансовим компаніям прийшли менш масштабні МФО, де можна взяти у борг відносно невеликі суми грошей під низький відсоток і на короткий термін.

Підписуючи кредитний договір, клієнт онлайн-сервісу зобов'язується повернути кошти у чітко встановлений термін. Це означає, що якщо не платити за кредитом, наслідки можуть бути найрізноманітнішими: від банального нарахування відсотків до спілкування з колекторами та тривалих судових розглядів.

Що робити, якщо нічим платити за кредитом?

Оформлюючи мікропозику, у більшості випадків позичальники навіть не замислюються про те, що буде, якщо не платити кредит в Україні. Таке ставлення обґрунтоване надіями клієнта кредитного сервісу на те, що після отримання фінансової допомоги матеріальний стан повністю відновиться і в майбутньому не виникатиме жодних проблем. Але не завжди все складається так, як хотілося б. Нерідко плани руйнуються, проєкти зриваються або гроші витрачаються на прості побутові дрібниці. А коли настає час оплати за кредитом, грошей на це не вистачає.

Якщо позичальник не в змозі здійснити повне або часткове погашення позики, кожна МФО намагатиметься йти назустріч своєму клієнту. Найчастіше мікрокредитні сервіси пропонують неплатоспроможним клієнтам такі варіанти вирішення прострочення:

  • Пролонгація терміну за кредитом. Оформити цю послугу можна на сайті мікрокредитної компанії. Зробити це краще до того, як утвориться значне прострочення. Завдяки певній відстрочці ви зможете покращити своє матеріальне становище, щоб повністю погасити борг без нарахування додаткових щоденних відсотків.
  • Рефінансування. Що робити, якщо прострочив кредит? Багато МФО пропонують клієнту оформити повторну позику, кошти від якої підуть на оплату старого боргу. Але, щоб перестрахуватися, клієнта можуть попросити надати заставне майно або залучити поручителів.
  • Якщо позичальник не бажає йти на контакт із мікрокредитним сервісом, єдиний вихід — чекати суду. При розгляді справи клієнт фінансової компанії може попросити у судовому порядку знизити відсоток, списати штраф або продовжити термін погашення мікрозайму.

Як МФО здійснюють повернення коштів?

Що буде, якщо не платити мікропозику в Україні? При утворенні заборгованості, напевно, кожен позичальник починає замислюватися над цим питанням. Як правило, якщо за позикою спостерігається певне прострочення, кредитні компанії діють наступним чином:

  • СМС-розсилання. До завершення терміну кредитного договору клієнту на номер, зазначений під час реєстрації, буде надіслано повідомлення про необхідність погасити борг за мікропозикою. Якщо оплата не надійде, повідомлення такого характеру надходитимуть досить часто.
  • Телефонні дзвінки. Тут важливо розуміти, що якщо клієнт не реагуватиме на звернення фінансової компанії, турбувати можуть також його родичів, друзів, керівництво тощо.
  • Письмові звернення поштою.
  • Візити колекторів. У таких випадках може спостерігатися моральний тиск. Якщо колектори застосовують силу, позичальник може звернутися до правоохоронних органів.
  • Суд. Фінансові компанії рідко вдаються до судових розглядів, оскільки рішення не завжди виноситься на користь мікрокредитного сервісу.

Щоб уникнути можливих проблем із кредиторами, варто подбати про своєчасне погашення боргу або оформити пролонгацію на сайті МФО.

Назад

Інформація для клієнтів

Час оформлення

Від 5 хвилин

Строк

До 30 днів

Сума

до 10 000 грн

Вік позичальника

від 18 до 70 років

Тип кредиту Перший
Сума до 3 000 грн
Плата за кредит 1% в день
Термін від 5 до 20 днів
РРВС від 3219,81% до 8480,72%
Тип кредиту Повторний
Сума до 10 000 грн
Плата за кредит 1% в день
Термін від 5 до 30 днів
РРВС від 45,07% до 8480,72%
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КЛІК КРЕДИТ». Код ЄДРПОУ 45111433. Місцезнаходження: 03035, Україна, місто Київ, вулиця Липківського Василя Митрополита, будинок, 45. Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи, видане Нацкомфінпослуг 11.08.2016 р., серія IK №148, реєстраційний №16103226.. Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання коштів та банківських металів у кредит, видана Національним банком України 15.07.2024, термін дії – безстроково.. Повідомлення про належність споживача до захищеної категорії, визначеної Законом України «Про споживче кредитування», приймаються за адресою: Україна, місто Київ, вулиця Липківського Василя Митрополита, будинок, 45, пошта - support@clickcredit.com.ua, тел. +38 095 656 11 33.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ про наслідки користування кредитом

 

Умови примірних договорів про надання споживчого кредиту, внутрішні правила надання фінансових послуг фінансовою установою розміщені за посиланням: ccloan.ua/information/rules.

У разі користування позикою/споживчим кредитом Позичальник бере на себе обов’язок повернути позику/споживчий кредит у встановлені договором строки, сплатити нараховані проценти за користування позикою/споживчим кредитом, комісію, та інші платежі, якщо такі передбачені договором про споживчий кредит.

У разі невиконання, Позичальником зобов’язань за договором про споживчий кредит (уключаючи прострочення виконання зобов'язань зі сплати платежів, неповернення у встановлені умовами Договору строки суми кредиту):

- у випадку коли Сума Позики не перевищує розміру однієї̈ мінімальної̈ заробітної̈ плати, за користування коштами Позики понад встановлений̆ Договором строк Позикодавець має право нараховувати пеню в розмірі 5% за кожен день такого понадстрокового користування, з урахуванням обмежень, встановлених Законом України «Про споживче кредитування» та іншими актами законодавства;

- у випадку коли Сума Позики перевищує розмір однієї̈ мінімальної̈ заробітної̈ плати, за користування коштами Позики понад встановлений̆ Договором строк нараховуються платежі (проценти) в розмірі 5% за кожен день такого понадстрокового користування, з урахуванням обмежень, встановлених Законом України «Про споживче кредитування» та іншими актами законодавства.

Порушення виконання Споживачем обов’язків за договором позики/споживчим кредитом може призвести до припинення дії акційних пропозицій/програм лояльності Фінансової установи.

Порушення виконання зобов’язання щодо повернення позики/споживчого кредиту може вплинути на кредитну історію та ускладнити отримання позики/споживчого кредиту надалі.

Фінансовій установі забороняється вимагати від Споживача придбання будь-яких товарів чи послуг від фінансової установи або спорідненої чи пов’язаної з ним особи як обов’язкову умову надання позики/споживчого кредиту.

Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання позики/споживчого кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні пропозиції̈ споживчих кредитів та фінансових установ.

Фінансова установа не має права збільшити фіксовану процентну ставку за договором без письмової згоди Споживача. Фінансова установа має право вносити зміни до укладених зі Споживачами договорів про споживчий кредит тільки за згодою сторін.

Споживач має можливість відмовитись від отримання рекламних матеріалів через канали дистанційного електронного обслуговування, а саме - надіславши повідомлення на електронну пошту [email protected], в чати, або зателефонувавши за номером +38 098 514 39 41.

Можливі витрати на сплату Споживачем платежів за користування споживчим кредитом залежать від обраного Споживачем способу сплати.

Перелік та цифрове значення умов, що підлягають зміні при ініціюванні Споживачем продовження строку погашення споживчого кредиту, вказуються в особистому кабінеті клієнта, в якому здійснюється ініціювання Споживачем продовження строку погашення позики/споживчого кредиту.

Рекомендуємо споживачу негайного інформувати Товариство про несанкціонований доступ в особистий кабінет системи дистанційного обслуговування або зміну інформації споживача, шляхом повідомлення на електронну пошту [email protected], в чати, або зателефонувавши за номером +38 098 514 39 41.

Після припинення дії договору про надання споживчого кредиту, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, Споживача має право звернутися до фінансової установи із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань споживача за договором у повному обсязі, яку фінансова установа надає у формі паперового або електронного документа (за вибором споживача) протягом п’яти робочих днів із дня отримання фінансовою установою такого запиту.

Товариство здійснює обробку персональних даних споживачів, відповідно до мети та правових підстав такої обробки, в операційних системах Товариства, із застосуванням засобів захисту від несанкціонованого доступу, відповідно до вимог, встановлених чинним законодавством та Порядком обробки і захисту персональних даних в ТОВ «СІРОКО ФІНАНС», розміщеного у відкритому доступі на веб-сайті Товариства за посиланням: ccloan.ua/information/pers-info